اگر شما مالک یک کسب و کار آنلاین هستید، میدانید که اضافه کردن کدهای ابزارهای مختلف مانند گوگل آنالیتیکس یا سرچ کنسول به صفحات سایت، دردسرهای خاص خودش را دارد.
بهعلاوه، اگر بخواهید از چندین ابزار در وبسایت خود استفاده کنید که هرکدام نیاز به اضافه کردن کدهای خاصی دارد، مشکلات چندین برابر میشوند.
در این شرایط یکی از بهترین ابزارها که میتوانید از آن استفاده کنید، گوگل تگ منیجر است.
اگر تصمیم دارید، که به راحتی با این ابزار کار کنید و مدیریت سادهتری روی وبسایت خود داشته باشید، دوره آموزش گوگل تگ منیجر مناسب شماست.
گوگل تگ منیجر چیست؟
گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager)، یک ابزار واسط است که برای مدیریت آسان تگها استفاده میشود و توسط شرکت گوگل در سال ۲۰۱۲ ارائه گردید.
این ابزار این امکان را فراهم میکند تا مجموعهای از کدها یا همان تگها، را برای اهداف مختلف در وبسایت قرار داد، و به راحتی آنها را مدیریت نمود.
گوگل تگ منیجر نیز مانند دیگر ابزارهای کاربردی گوگل، رابط کاربری آسانی دارد، و نحوه استفاده از آن بسیار راحت است.
گوگل تگ منیجر چه کاربردهای دارد؟
اگر صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید، نیاز دارید که تگهای مختلفی را با توجه به اهدافتان در سایت قرار دهید مواردی مانند :
- نصب و فعال سازی ابزار گوگل آنالیتیکس.
- نصب و فعال سازی گوگل سرچ کنسول.
- رصد و کنترل میزان اسکرول صفحات توسط کاربران.
- رصد و کنترل میزان تکمیل فرمها توسط کاربران.
- رصد و کنترل میزان کلیک در صفحات توسط کاربران.
- رصد و کنترل میزان پخش فایلهای ویدیویی توسط کاربران.
- نصب و فعال سازی سرویسهای تبلیغاتی مانند گوگل ادز.
- نصب و فعال سازی ابزارهای چت آنلاین در سایت.
با استفاده از گوگل تگ منیجر، به آسانی میتوان تمامی موارد فوق را اجرا نمود.
دوره آموزش گوگل تگ منیجر مناسب چه افرادی است؟
- افرادی که صاحب یک کسب و کار آنلاین هستند.
- افرادی که تصمیم به راهاندازی کسب و کار آنلاین دارند.
- افرادی که میخواهند به عنوان بازاریاب اینترنتی فعالیت کنند.
- افرادی که میخواهند به عنوان متخصص تجربه کاربری فعالیت کنند.
مدرس دوره چه کسی است؟
– فارغالتحصیل رشته کامپیوتر و رشته کارآفرینی.
– دانشآموخته معتبرترین دانشگاههای داخل و خارج ایران.
– همکاری با بسیاری از کسبوکارهای بینالمللی خارج ایران.
– مشاور بسیاری از نهادها و سازمانهای داخل ایران.
– موسس و مدیر سایت کارآفـرین سـایـبر.
سرفصلهای دوره آموزش تگ منیجر
بررسی محیط تگ منیجر
بررسی کلی : ۱۰ دقیقه ویدئو
آشنایی با محیط و مفاهیم اولیه
بخش متغییرها : ۱۰ دقیقه ویدئو
آشنایی و بررسی بخش متغییرها
بخش برچسبها : ۱۰ دقیقه ویدئو
آشنایی و بررسی بخش برچسبها
بخش محرکها : ۰۸ دقیقه ویدئو
آشنایی و بررسی بخش محرکها
فضای کاری : ۰۷ دقیقه ویدئو
آشنایی و بررسی فضای کاری
جمع آوری اطلاعات با تگ منیجر
گوگل آنالیتیکس : ۱۵ دقیقه ویدئو
نحوه نصب و فعالسازی گوگل آنالیتیکس
کدهای شخصی : ۱۰ دقیقه ویدئو
نحوه فعالسازی کدهای شخصی
جمعبندی : ۰۵ دقیقه ویدئو
جمعبندی و اخذ مدرک گوگل
نیاز به مشاوره تخصصی دارید؟
در رابطه با دوره هر سوالی دارید از طریق بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.
دورههای آموزشی مشابه
نظرات
۳۰۰,۰۰۰ تومان ۱۸۵,۰۰۰ تومان
مهندسپوریاپرهیزکار
مشاور، و مدرس کارآفرینی اینترنتیکارشناسی ارشد کارآفرینی از دانشگاه تهران
قوانین ثبت دیدگاه