استفاده از دادهها، نه تنها باعث بهینه سازی کمپینهای بازاریابی آنلاین میشود، بلکه به بهبود کسب و کار آنلاین نیز کمک میکند. بنابراین اهمیت استفاده از آنها در قالب گزارشهای ساده و قابل درک، کاملا مشخص است.
یکی از بهترین ابزارهای که میتواند در این زمینه موثر واقع شود، ابزار گوگل دیتا استودیو است.
اگر تصمیم دارید، به آسانی با این ابزار بتوانید گزارشهای متنوع و قابل درک ایجاد کنید، دوره آموزش دیتا استودیو مناسب شما است.
گوگل دیتا استودیو چیست؟
گوگل دیتا استودیو چه کاربردهای دارد؟
- ایجاد گزارشهای پیشرفته از دادههای موجود در کمترین زمان
- امکان تصویرسازی دادههای جمعآوری شده با انواع نمودارها
- امکان گردآوری دادهها از انواع منابع مختلف
- اشتراگگذاری سریع گزارشها با اعضای تیم کاری
- ایجاد گزارشهای شخصیسازی شده با توجه به نیاز
- امکان تجزیه و تحلیل دادهها با استفاده از گزارشهای واضح
ابزار گوگل دیتا استودیو، به آسانی تمامی موارد فوق را انجام میدهد.
دوره آموزش دیتا استودیو مناسب چه افرادی است؟
- افرادی که میخواهند به عنوان بازاریاب اینترنتی فعالیت کنند.
- افرادی که تصمیم به راهاندازی کسب و کار آنلاین دارند.
- افرادی که میخواهند مدیریت یک تیم بازاریابی را برعهده بگیرند.
- افرادی که دارای یک کسب و کار اینترنتی هستند.
سرفصلهای دوره آموزش تگ منیجر
ایجاد گزارش دیتا استودیو
گزارش دستی : ۱۱ دقیقه ویدئو
نحوه ایجاد و ساخت گزارش دستی
گزارش قالبی : ۰۸ دقیقه ویدئو
نحوه ایجاد و ساخت گزارش قالبی
نحوه پیکربندی بر منابع دادهها
پیکربندی دادهها : ۱۰ دقیقه ویدئو
نحوه ایجاد تغییرات در منابع دادهها
فیلترگذاری دادهها : ۱۰ دقیقه ویدئو
نحوه فیلترگذاری بر روی دادهها
جمعبندی : ۰۴ دقیقه ویدئو
جمعبندی و اخذ مدرک گوگل
نیاز به مشاوره تخصصی دارید؟
در رابطه با دوره هر سوالی دارید از طریق بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.
دورههای آموزشی مشابه
نظرات
۲۰۰,۰۰۰ تومان ۱۱۵,۰۰۰ تومان
مهندسپوریاپرهیزکار
مشاور، و مدرس کارآفرینی اینترنتیکارشناسی ارشد کارآفرینی از دانشگاه تهران
قوانین ثبت دیدگاه