کتاب صوتی بازاریابی یعنی این
کتاب بازاریابی یعنی این (This Is Marketing)، اثری جامع در زمینه بازاریابی است که نشان میدهد چگونه میتوان در عصر اینترنت به صورت موثر اقدام به بازاریابی نمود.
نویسنده کتاب، ست گادین یکی از شناختهشده ترین افراد در زمینه بازاریابی است. او تا کنون بیش هجده کتاب پرفروش بینالمللی منتشر نموده است، که بسیاری از انها به بیش از سی زبان دنیا ترجمه شدهاند.
همچنین، آثار او جزء پرفروشترین کتابهای آمازون، نیویورک تایمز، بیزینس ویک و وال استریت ژورنال است، که از شناخته شدهترین آنها میتوان به کتاب قبایل و کتاب گاو بنفش اشاره نمود.
ست گادین، در این اثر عنوان میکند که دیگر دوران استفاده از تبلیغات انبوه تمام شدهاست، و دیگر استفاده از روشهای قدیمی در تبلیغات رسانههای جمعی موثر نمیباشد.
کتاب بازاریابی یعنی این در ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ توسط انتشارات پورتفولیو (Portfolio)، منتشر شده است، و جزء پرفروشترین کتابهای وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز میباشد.
موضوع کتاب بازاریابی یعنی این
ست گادین در کتاب بازاریابی یعنی این سعی کرده است که به خوانندگان خود، فلسفه جدید بازاریابی را نشان دهد.
او بازاریابی را مشابه با بستهای برای ایجاد تغییر در فرهنگ مصرف، ایجاد تفاوت، و ایجاد ارزش برای مشتریان میداند.
این اثر به شما کمک میکند تا نگرش خود را نسبت به بازاریابی تغییر دهید، تا بتوانید همگان با تحولات و عصر دیجیتال بازاریابی، در مسیر صحیح حرکت کنید.
مباحث کتاب بازاریابی یعنی این
کتاب بازاریابی یعنی این نشان میدهد که چگونه میتوان نحوهی ارائه محصول به جهان را از ابتدا شکل داد، تا به طور معناداری با مخاطبان ارتباط برقرار نمود.
نویسنده در این اثر از ترکیب مشاهده و مثالهای به یاد ماندنی استفاده میکند تا خواننده بیاموزد :
- چگونه برای بازار هدف خود، اعتماد و مجوز کسب کنید.
- تصمیمگیری و موقعیتیابی برای چه کسانی است، و برای چه کسانی نیست.
- چرا بهترین راه برای دستیابی به اهداف خود، کمک به دیگران برای رسیدن به آنچه میخواهند است.
- چرا دیگر رویکردهای قدیمی به تبلیغات کار ساز نیست.
- بازاریابی در مرکز داستان اصلی است، که ما عنوان میکنیم.
فصلهای کتاب بازاریابی یعنی این
- نه انبوه، نه هرزنامه.
- بازاریاب دیدن را یاد میگیرد.
- بازاریابها تفکر افراد را از طریق داستان تغییر میدهند.
- کوچکترین بازار قابل قبول
- در جستجوی بهتر
- فراتر از کالاها
- بوم رویاها و آرزوها
- جستجوی کوچکترین بازار پایدار
- افرادی مانند ما با کارهای مشابه
- اعتماد و تنش حرکت به جلو
- وضعیت، تسلط، و وابستگی
- طرح کسب و کار بهتر
- نمادها و زبان محلی
- با افراد مختلف، متفاوت رفتار کنید
- مراقبت از افراد درست
- قیمت یک داستان
- مجوز و قابل توجه بودن
- اعتماد به اندازه توجه کمیاب است
- قیف بازاریابی
- سازماندی و رهبری
- چند مطالعه موردی
- بازاریابی کار میکند، اکنون نوبت شماست
- بازاریابی برای مهمترین فرد
درباره نویسنده
ست گادین (Seth Godin)، چهرهی سرشناس در زمینه بازاریابی است. او در سال ۱۹۶۰ متولد شده است و در دو رشته علوم کامپیوتر و فلسفه در دانشگاه تافتس (Tufts) تحصیل کرده است.
ست گادین، مدرک MBA را از دانشگاه استنفورد (Stanford)، دریافت نموده است و موسس شرکت یویودین (Yoyodyne)، فعال در حوزه تبلیغات اینترنتی است.
او مدتی معاون بازاریابی شرکت یاهو بود، و شرکت یویودین را در سال ۱۹۹۸ به شرکت یاهو فروخت.
وبسایت گادین (Sethgodin)، محبوبترین سایت در زمینه بازاریابی در سطح دنیا است، و همچنین او عضوی از تالار مشاهیر بازاریابی میباشد.
کتاب بازاریابی یعنی این مناسب چه کسانی است
- افرادی که تصمیم دارند به عنوان بازاریاب فعالیت کنند.
- افرادی که میخواهند بازاریاب استخدام کنند.
- افرادی که میخواهند راهبرد بازاریابی تعریف کنند.
- بازاریابهای که به دنبال ایدههای جدید هستند.
دیدگاهتان را بنویسید