کتاب صوتی فروشگاه آمازون
کتاب فروشگاه آمازون (Amazon)، به بررسی عمیق بزرگترین خردهفروشی آنلاین دنیا میپردازد، که چگونه توانستهاست بیش از پنجاه درصد فروش آنلاین دنیا را به خود اختصاص دهد.
ناتالی برگ، به عنوان متخصص و کارشناس خردهفروشی، در این اثر به توصیف پیچیدگیهای منحصر به فرد فروشگاه آمازون و سطح دسترسی جهانی آن پرداختهاست.
آمازون به عنوان دومین شرکت ثروتمند دنیا، که در بخش پر هرجومرج خردهفروشی فعالیت میکند، به لطف تنوع محصولاتی که دارد به عنوان یک فروشگاه همهچی فروش شناخته میشود.
کتاب فروشگاه آمازون در ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ توسط انتشارات کوگان پیج (kogan page)، عرضه گردید، که با استقبال بسیاری از علاقمندان به خردهفروشی و فروشگاههای آنلاین روبرو شد.
موضوع کتاب فروشگاه آمازون
کتاب آمازون نشان میدهد که چگونه این کسب و کار با اولیت دادن به مشتریان خود توانسته است، بر صنعت خردهفروشی حاکم شود و به بزرگترین موتور جستجوی محصول در دنیا تبدیل شود.
ارزش آمازون در حال حاضر، برابر با مجموع ارزش والمارت، هوم دیپو، کاسکو، سی.وی.اس، والگرینز، تارگت، کرو ِگر، بستبای، نوردسترام، جی.سی.پنی و سییرز است، و موسس آن جف بزوس (Jeff Bezos)، به عنوان ثروتمندترین فرد دنیا شناخته میشود.
جف بزوس، نشان دادهاست که اهداف بلندمدت بسیاری برای فروشگاه آمازون دارد و هرگز نگران سودآوری ان نیست.
همین رویکرد او نیز باعث شده است تا آمازون به یک قدرت بینالمللی تبدیل شود.
مباحث کتاب فروشگاه آمازون
ناتالی برگ که خود مالک یک فروشگاه خردهفروشی و یک شرکت مشاوره کسب و کار است، در این کتاب نشان میدهد که چگونه آمازون به موفقترین خردهفروش دنیا تبدیل شده است و چه اهدافی برای ایجاد تحول در تجارت الکترونیک دارد.
به طور خلاصه مباحث مطرح شده در کتاب فروشگاه آمازون عبارتند از :
- آمازون از اثر چرخ استفاده میکند.
- آمازون از چهارده اصل رهبری پیروی میکند.
- آمازون فراتر از یک فروشگاه آنلاین است.
- آمازون پیشروترین خردهفروشی آنلاین است.
- آمازون هیچ رقیب جدی ندارد.
- آمازون یک فروشگاه همهچی فروش است.
- آمازون سهسنگ بنا دارد : بازار کسبوکار، عضویتپولی، خدماتوب
فصلهای کتاب آمازون
- دنیای آمازون
- مقدمهای بر راهبرد خردهفروشی
- تعریف وفاداری خریداران
- آخرالزمان خردهفروشی
- پایان تجارتالکترونیک خالص
- جاهطلبی موادغذایی آمازون
- بازار موادغذایی کامل
- برچسب اختصاصی
- فناوری و خردهفروشی
- هوشمصنوعی و صدا
- اتوماسیون دیجیتال و تجربه مشتری
- تغییر از معامله به تجربه
- تحقق خردهفروشی
- زیرساختهای آخر
- جمعبندی
درباره نویسنده
ناتالی برگ (Natalie Berg)، بیش از پانزده سال است که به عنوان سرپرست و مدیر تیمهای تحقیقاتی شرکتهای پیشرو در جهان مانند Planet Retail و Kantar فعالیت مینماید.
او به عنوان یک تحلیلگر و متخصص استراتژی روندههای آینده را بررسی مینماید. به طوریکه تا کنون با بیش از سی خردهفروشی برتر بینالمللی همکاری داشتهاست.
کتاب آمازون مناسب چه کسانی است
- افرادی که تصمیم به راهاندازی کسب و کار دارند.
- افرادی که علاقمند به فروش آنلاین هستند.
- افرادی که تصمیم به بهبود کسب و کار خود دارند.
- افرادی که در مورد فروشگاه آمازون تحقیق میکنند.
دیدگاهتان را بنویسید