کارآفرین سایبر

میاسای از آموختن , یک زمان “ فردوسی ”

چـرا کارآفـریـن سـایبـر

منابع معتبر

کارآفرین سایبر از منابع معتبر بین‌المللی جهت تهیه مطالب آموزشی خود استفاده می‌کند

مرجع قانونی

کارآفرین سایبر دارای تمامی مجوز‌های قانونی تائید صلاحیت از مراجع ذی‌صلاح است

محتوا تخصصی

کارآفرین سایبر به صورت کاملا تخصصی در حوزه کسب و کار اینترنتی فعال است.

معرفی کارآفرین سایبر

یک مجموعه تخصصی و متمرکز در ارائه خدمات آموزشی و مشاوره در حوزه کسب و کار اینترنتی است. این مجموعه با هدف ارائه آموزش‌های تخصصی و به روز در حوزه کسب و کار اینترنتی تشکیل شده است. تمامی مباحث آموزشی، بر اساس به‌روزترین منابع و معتبرترین مراجع علمی بین‌المللی تهیه و به دانشجویان ارائه می‌شوند.

داستان شکل‌گیری

مجموعه کارآفرین سایبر، فعالیت رسمی خود را از فروردین سال هزار و چهارصد آغاز کرد، پس از شیوع ویروس کرونا و بروز مشکلات چندگانه برای جامعه. در آن زمان، بسیاری از کسب و کارها تصمیم گرفتند در فضای آنلاین و اینترنتی حضور و فعالیت داشته باشند.

 

مسیر پیشرفت و حرکت

“کارآفرین سایبر به عنوان یک مرجع معتبر برای پاسخ به نیازهای جامعه، راه‌اندازی شده است. این مجموعه دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شماره شامد ۱-۱-۲۲۴۲۳۷-۶۵-۰-۵ می‌باشد و در جهت هموارسازی عدالت آموزشی، پیشتازانه فعالیت می‌کند.”

چشم‌انداز کارآفرین سایبر

کارآفرین سایبر، دو هدف اساسی را به عنوان چشم‌انداز خود در نظر گرفته است. اولین هدف این است که با ارائه دوره‌های کاربردی و با ساختاری آکادمیک، به پیشبرد اهداف مخاطبان خود کمک کند و در این راه موثر باشد. دومین هدف آن است که نیازهای کسب و کارهای اینترنتی را به صورت بهترین شکل ممکن پاسخ دهد.