کتاب صوتی بازاریابی برجسته
کتاب بازاریابی برجسته (Visibility Marketing)، نشان میدهد که کدام رویکردهای بازاریابی موثر است، و بهترین راه برای غلبه بر رقبا ارائه محصولاتی است که قابلیت بازاریابی بیشتری دارند.
نویسنده کتاب، دیوید آورین، که به عنوان یک مربی برجسته شناخته میشود، روشهای را برای انتقال بهتر پیامهای بازاریابی معرفی میکند که به نتایج ملموس منجر میشوند.
این کتاب در ماه جولای سال ۲۰۱۶ توسط انتشارات کریر پرس (Career Press)، ارائه شدهاست، و به معرفی یک رویکرد متفاوت بازاریابی در فضای رقابتی کسب و کار میپردازد، که حاصل سالها فعالیت نویسنده آن، به عنوان سخنران، مدرس و مشاور به هزاران کسب و کار در سراسر جهان است.
موضوع کتاب بازاریابی برجسته
بازاریابی برجسته یعنی انتقال پیام درست به مشتریان احتمالی با تبلیغات قوی، صحیح و هوشمدانه، که به صورت مداوم باید اجرا شود.
در فضای حال حاضر کسب و کار، دیگر موفقیت در جذب مشتریان جدید خلاصه نمیشود. بلکه باید بتوان، آنها را برای همیشه از چنگ رقبا خارج کرد، و این موضوع تنها با ایجاد بیشترین تجربه، بیشترین نوآوری و بیشترین اعتماد ممکن است.
در بازاریابی برجسته، باید همان چیزی را عنوان کنید که مخاطب دوست دارد بشوند، نه آن چیزی را که خودتان دوست دارید بگویید.
برای نخستین با در تاریخ بشر، دیگر ما هیچ نیاز برآورده نشدهای نداریم. هر مشکلی یک راه حل دارد و بسیاری از کسب و کارها در حال حاضر راه حلهای را پیدا میکنند که به نظر میرسد به دنبال مشکلی برای آن هستند.
در این شرایط، میبایست بازاریابی را جدی گرفت و به دنبال کشف مزیت رقابتی واقعی خود بود.
مباحث کتاب بازاریابی برجسته
کتاب بازاریابی برجسته عنوان میکند که در فضای رقابتی حال حاضر، تنها خوب بودن برای یک کسب و کار کافی نیست، بلکه باید خاص باشد.
دیوید آورین، معتقد است که باید وارد حوزهی شد که در آن برتری کیفی قاطعانه نسبت به رقبا داشت. او در این کتاب عنوان میکند :
- باید به دنبال بهترین راهحل برای مشکل خاص مشتریان بود.
- برای برانگیختن علاقه مخاطب، باید محصولی اثرگذار داشت.
- کسب و کاری که مشتری کافی ندارد، شکست میخورد.
- کسب و کار باید به قولهای خود پایبند بماند.
فصلهای کتاب بازاریابی برجسته
- پیشگفتار
- کار خوب، بر خودتان غلبه کنید.
- کاری که خوب انجام میدهید.
- مزیت رقابتی خود را کشف کنید.
- چیزی که میگویید، چیزی که میشنوند.
- سود آورترین فروش و بازاریابی
- قول دادن، و حفظ وعده برند.
- بازارگرمی و کسب و کار.
- کمی توهم خوب است.
- حالا، شماره یک باشید.
درباره نویسنده
دیوید آورین (David Avrin)، به عنوان مشاور، سخنران و نویسنده فعال است و تا کنون با بیش از سه هزار مدیر کسب و کار از سراسر جهان همکاری داشته است.
او در حال حاضر، موسس و رئیس سازمان بینالمللی مربی برجسته (Visibility Coach)، است، که اقدام به برگزاری دورههای آموزشی برای صاحبان کسب و کار مینماید.
دیوید آورین، خود را یک مربی برجسته میداند، و اصول همیشگی برای جلب توجه مشتریان و موفقیت در کسب و کار را در موسسه خود آموزش میدهد.
کتاب بازاریابی برجسته مناسب چه کسانی است
- افرادی که تازه وارد حوزه بازاریابی شدهاند.
- بازاریابهای که علاقمند به رویکردهای جدید هستند.
- کارآفرینانی که دارای یک کسب و کار کوچک هستند.
- افرادی که به دنبال یادگیری اصول اولیه بازاریابی هستند.
دیدگاهتان را بنویسید