کتاب صوتی فروش شفاف
کتاب فروش شفاف (The Transparency Sale)، از جمله کاربردیترین آثار در زمینه فروش است که به صورت متمرکز به بررسی روشها و راهکارهای برای افزایش میزان فروش میپردازد.
تاد کاپونی نوبسنده اثر، از مدیر ارشد فروش در مجله پاور ریویور در شهر شیکاگو است، که تا کنون به عنوان مدرس و مربی با بسیاری از کسب و کارهای مختلف در سراسر ایالات متحده امریکا همکاری داشته است.
او در این کتاب، به بررسی بحث صداقت در فروش پرداخته است، که در کنار آشنایی با ذهنیت خریدار میتواند تا حد بسیاری بر روی میزان فروش تاثیرگذار باشد و آنرا دگرگون سازد.
این اثر در ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ توسط انتشارات آیدیا پرس (Ideapress Publishing)، عرضه شدهاست و با استقبال بسیاری از طرف علاقمندان به حوزه فروش روربرو شدهاست.
موضوع کتاب فروش شفاف
امروزه هر فردی برای خرید، به بازخوردها و تجربیات به اشتراک گذاشته شده توسط دیگران بیشتر متکی است تا ادعاهای خود فروشندگان.
این افراد انتظار دارند، تا اطلاعات کاملی در خصوص محصول بدست آورند و تمام جوانب مثبت و منفی آنرا به خوبی بسنجند.
اما نویسنده در این اثر به ارائه مطالبی بر اساس تحقیقات صورت گرفته در زمینه تصمیمگیری میپردازد، که چطور داشتن صداقت میتواند به ایجاد رابطه پر از اعتماد تبدیل شود، و میزان فروش را افزایش دهد.
مباحث کتاب فروش شفاف
کتاب فروش شفاف عنوان میکند که شناخت ذهنیت مشتری و آشنایی با فرایند تصمیمگیری خریداران، تا چه میزان میتواند باعث موفقیت در فروش شود.
تاد کاپونی، در این اثر تحقیقات علمی صورت گرفته را در کنار مثالهای ساده قرار دادهاست تا به زبان ساده به مخاطب بیآموزد که :
- با مشتریان صداقت و همدلی داشته باشید.
- به سه سوال خریدار پاسخ دهید که : چرا تغییر، چرا شما، چرا حالا
- هنگام صحبت با خریدار، یک داستان جذاب و احساسی بیان کنید.
- با ارزش دادن به مشتریان قدیمی، و درخواست نظر از آنها، این افراد را به مرجع اطلاعات مشتریان جدید تبدیل کنید.
- ارزش شفافیت ، حتی پس از فروش نیز باقی میماند.
فصلهای کتاب فروش شفاف
- پیشگفتار
- مقدمه
تعریف شفافیت
- مغز و تصمیمگیری
- همدلی با خریدار
- اجرای آن حالا مهم است
- چرا تغییر، چرا شما، چرا حالا
چرا تغییر
- جستجوی ایمیل
- موقعیت یابی
- برنامههای تصمیمگیری
چرا شما
- ارائه
- مراجع قدرتبخش
چرا حالا
- مذاکرات شفاف
- شرایط و ضوابط
چرا توقف و خرید بیشتر
- تعامل پس از خرید
- موفقیت مشتری
- جایزه
درباره نویسنده
تاد کپونی (Todd Caponi)، مربی فروش و متخصص روششناسی فروش و تئوریهای تصمیمگیری است، که تا کنون موفق به کسب جوایز مختلفی شده است.
او به صورت متمرکز به بررسی روشهای افزایش میزان فروش در کسب و کارهای حوزه فناوری مشغول است.
همچنین، تاد کپونی موسس و مدیر شرکت سیلز ملون، و سخنران در حوزه فروش میباشد.
کتاب فروش شفاف مناسب چه کسانی است
- افرادی تازه وارد به حوزه فروش.
- فروشندگانی علاقمند به رویکردهای جدید.
- فروشندگان فعال در حوزه B2B.
- مدیران فروش کسب و کارهای فناوری محور.
دیدگاهتان را بنویسید