کتاب صوتی هفت راز فروش بیشتر
کتاب هفت راز فروش بیشتر (The Seven Secrets to Selling)، پرده از اصراری برمیدارد که به کمک آنها میتوان اعتماد مشتریان را جلب نمود، و میزان فروش را افزایش داد.
آلن لانگر، در این کتاب از واژهای تحت عنوان ترس از اعتماد صحبت میکند. عاملی که در بسیاری از افراد باعث میشود تا نتوانند به فروشندگان اعتماد کنند. چرا که این افراد، تمامی فروشندگان را فریبکار و متقلب تصور میکنند.
او در کتاب ارزشمند خود، روشهای فروش قدیمی که بیش از حد استفاده شدهاند را کنار میگذارد و از رویکرد متفاوتی صحبت میکند. مسیر جدیدی که زندگی خواننده کتاب را متحول میکند و او را به مکان جدیدی در مباحث فروش میبرد.
کتاب هفت راز فروش بیشتر در ماه فوریه سال ۲۰۱۹ توسط نشر سه (Three Publishing)، ارائه شده است. و جزء آثار پرمخاطب در زمینه فروش محسوب میشود.
موضوع کتاب صوتی هفت راز فروش بیشتر
مبحث محوری که در کتاب مطرح میشود، رویکردی است که به وسیله آن فروشندگان میتوانند، ترس و عدم اعتماد در خریداران را برطرف کنند و زمینه اعتماد سازی را در آنها ایجاد کنند.
نویسنده معتقد است که افراد هرگز به غریبهها اعتماد نمیکنند. از طرف دیگر، برخی از افراد از سندرم ترس از اعتماد رنج میبرند.
بنابراین، این افراد هرگز در اولین مواجه با یک فروشنده از او خرید نخواهند کرد.
در ادامه، آلن لانگر به ارائه اصراری میپردازد که با استفاده از آنها نه تنها میتوان مشکل بیاعتمادی در مخاطبان را برطرف نمود، بلکه میتوان محصولات خود را نیز به آنها فروخت.
مباحث کتاب هفت راز فروش
کتاب هفت راز فروش، با ارائه راهکارهای عالی و کاربردی، نشان میدهد که چگونه میتوان تحولی در فروش ایجاد نمود.
آلن لانگر، در این کتاب مباحث علمی را در کنار مثالهای ساده قرار میدهد تا مخاطب بیآموزد :
- چگونه از فروش رابطهساز استفاده کند.
- به جای توجه به خود به مشتری توجه کند.
- زبان بدن مخاطب را بشناسد و به آن واکنش نشان دهد.
- با استفاده از داستانسرایی، احساس مخاطب را درگیر کند.
- نگرش کمک به مخاطب را جایگزین فروش به او قرار دهد.
فصلهای کتاب هفت راز فروش
- پیشگفتار
- مقدمه
بخش یک
- پیچ مرده است
- روغن مار و کتاب طنز
- الفبای فروش
- سفارشی
- آینه
بخش دوم
- هفت راز
- ایجاد سوئیچ
- درصد کمک کننده
- مجموعهای از شواهد
- فروش … راز اجتماعی
- ارزش یک داستان
- شکستن پنجره
- نمایش قیمت
بخش سوم
- تنظیم علامت
- حالا چه؟
- پایان نه
- توصیه و پیشنهاد
درباره نویسنده
آلن لانگر (Allan Langer)، متخصص و مدرس فروش است که پیش از ورود به این حوزه، به عنوان مسئول ورزش در دانشگاه ایالتی مونتکلر در نیورجرسی و مسئول جمعواری کمکهای مالی در دانشگاه کلمبیا در نیویورک فعالیت داشتهاست.
او بیش از پانزده سال است که در حوزه فروش فعال است و تا کنون موفق به دریافت جوایز و افتخارات بسیاری در سطح ملی شدهاست.
آلن لانگر بیش از چهل میلیون دلار محصول را به بیش از چهار هزار مشتری فروختهاست.
همچنین او سخنرانیها و سمینارهای بسیاری رای متخصصان فروش برگزار کردهاست و به آنها آموزش داده است که از قالب فروش سنتی خارج شوند و شیوهای جدید را بهکار ببرند.
کتاب هفت راز فروش چه کسانی است
- افرادی که تصمیم دارند فروشنده شوند.
- فروشندگانی که علاقمند به رویکردهای جدید هستند.
- مدیرانی که به دنبال استخدام نیروی فروش هستند.
- افرادی که به دنبال یادگیری اصول فروش هستند.
دیدگاهتان را بنویسید