کتاب صوتی فروش مجازی
کتاب فروش مجازی (Virtual Selling)، به عنوان راهنمایی برای استفاده از فناوری های مبتنی بر ویدئو و کانال های ارتباطی مجازی برای جذب مشتریان و افزایش فروش محصولات و خدمات در شرایط کرونا و روش های کار مجازی نوشته شده است.
این کتاب برای کسانی که در زمینه فروش و تجارت فعالیت می کنند، بسیار مفید است، زیرا فروش مجازی به دلیل اینکه امکان برقراری ارتباط با بیشتر مشتریان را در کمترین زمان و با کمترین هزینه دارد، به یک روش قدرتمند در جذب مشتریان تبدیل شده است.
کتاب فروش مجازی به صورت سیستمی برای استفاده از ترکیب ویدئو، تلفن، پیام کوتاه، چت زنده، رسانه های اجتماعی و پیام رسان مستقیم در فرآیند فروش آموزش داده می شود تا بهبود کارایی و کاهش دوره فروش داشته باشید.
این کتاب، می تواند به فروشندگان و کارآفرینان کمک کند تا با توجه به تغییرات جدید در شیوه های کاری، در جذب مشتریان و ارتباط با آنها موفق باشند.
کتاب فروش مجازی در ماه ژوئن سال ۲۰۲۰ توسط انتشارات ویلی (Wiley)، منتشر گردید، که با استقبال بینظیر علاقمندان به کسب در آمد از فضای مجازی روبرو شد.
موضوع کتاب فروش مجازی
کتاب فروش مجازی یک راهنمای عملی برای فروشندگان و تجارتهایی است که در شرایطی مانند کرونا به جذب مشتریان و بستن معاملات نیاز دارند. نویسنده در این کتاب از تجربیاتش در فروش و با استفاده از مطالعات جدید در زمینه فروش، راهکارهایی برای فروش مجازی و بهرهگیری از فناوری و ویدئو برای جذب مشتریان و سریع بستن معاملات را ارائه میدهد.
نویسنده در این کتاب، به بررسی روشهایی برای بهبود تجربه خرید مشتریان از طریق فناوری و ویدئو پرداخته و راهکارهایی را برای جذب و نگهداری مشتریان توصیه میکند. او به بررسی روشهایی برای استفاده از تکنولوژی مانند وبینارها، ویدئوها، نرمافزارهای تلفن همراه و پلتفرمهای شبکه اجتماعی برای جذب مشتریان و ارتباط با آنها میپردازد.
همچنین، نویسنده به بررسی تغییراتی که در فروش در پس زمینه شیوع کرونا ایجاد شدهاند و نحوه پاسخ به این تغییرات میپردازد. او به تبیین اصولی که فروشندگان برای فروش موفق به مشتریان در محیطهای مجازی باید رعایت کنند، میپردازد.
درباره نویسنده کتاب فروش مجازی
جب بلانت (Jeb Blount)، متخصص شتاب دهنده فروش و افزایش عملکرد فروش است. او به شرکتهای پیشرو و مدیران آنها، مشاوره در زمینه تاثیر هوش هیجانی و مهارتهای ارتباطی بر فروش، رهبری، تجربه مشتری، و مدیریت حسابهای استراتژیک ارائه میدهد.
همچنین، جب بلانت در طی ۲۵ سال گذشته با شرکتهای بزرگ Fortune 500، شرکتهای کوچک و متوسط و شرکتهای نوپا همکاری داشته و بیش از ۲۵۰ روز از سال را در حال تدریس و سخنرانی در سراسر جهان به تیمهای فروش و رهبران عالی عملکرد اختصاص میدهد.
او نویسنده هفت کتاب است و در لیستهای مختلفی بهعنوان یکی از ۵۰ تاثیرگذارترین رهبران فروش و بازاریابی (مجله Top Sales)، یکی از ۳۰ تاثیرگذارترین تحریف کننده اجتماعی (مجله Forbes)، یکی از ۱۰ متخصص فروش برتر که باید در توییتر دنبال شوند (Evan Carmichael)، یکی از ۱۰۰ بلاگر فروش پردازشیترین (iSEEit).
همچنین، جب بلونت به عنوان یکی از ۲۰ نویسنده برتر کتاب برای کارآفرینان (YFS Magazine و Huffington Post) و پخش کننده پادکست فروش با بیشترین تعداد دانلود در تاریخ iTunes شناخته شده است. او موسس و مدیر عامل SalesGravy.com میباشد و با بیش از بیست سال تجربه در فروش و رهبری اجرایی، توانایی چرخش و اصلاح سازمانهای مشکل دار را داراست.
مباحث کتاب فروش مجازی
در کتاب فروش مجازی نویسنده به بررسی روش ها، ابزارها و تکنیک های موثر برای فروش از طریق فناوری های مجازی می پردازد.
این کتاب شامل راهنمایی های کاربردی برای تعامل با خریداران از راه دور، ترکیب فناوری و تجربه فروش درون ساختمانی، مدیریت زمان بهینه و موثر برای جلسات مجازی و بسیاری از موضوعات دیگر است. برخی از موضوعات مهم مورد بررسی در این کتاب عبارتند از:
- بررسی تکنولوژی های مختلف برای فروش از طریق اینترنت، از جمله ویدئوکنفرانس و وبینارها.
- توسعه تکنیک هایی برای مواجهه با چالش های ارتباطی که ممکن است در جلسات مجازی به وجود بیاید.
- معرفی استراتژی های موثر برای ارتباط با خریداران از راه دور و استفاده از فناوری های مجازی برای جذب و نگه داشتن مشتریان.
- بررسی روش های بهینه سازی زمان برای جلسات مجازی و به دست آوردن نتایج موثر از آنها.
- آموزش مهارت های مورد نیاز برای فروش از راه دور، از جمله مهارت های ارتباطی، تکنولوژی های مختلف
- توسعه استراتژی های بازاریابی موثر برای فروش از طریق فناوری های مجازی.
- ارائه راهکارهایی برای پایداری در فروش از راه دور و بهبود کیفیت تجربه خریداران.
- بررسی روش های موثر برای انجام پیش فروش و فروش درون ساختمانی با استفاده از فناوری های مجازی.
- معرفی روش هایی برای بهبود کارایی و بهره وری در فروش از طریق فناوری های مجازی.
هدف اصلی این کتاب، ارائه راهکارهای سریع و کارآمد برای فروشندگان است تا بتوانند با استفاده از ابزارهای مجازی، با خریداران از راه دور تعامل بیشتری داشته باشند و سریع تر معاملات خود را بسته و به موفقیت بیشتری دست یابند.
کتاب فروش مجازی برای هر کسی که به دنبال راهکارهای سریع و کارآمد برای فروش از طریق فناوری های مجازی است، مفید واقع می شود.
فصلهای کتاب فروش مجازی
مباحث پایهای در فروش
- نیاز به تغییر در فروش آنلاین
- ضرورت فروش آنلاین به دلیل شرایط کنونی
- ضرورت فروش مجازی
- مفهوم فروش آنلاین
- فروش آنلاین در زمانهای مختلف
- یکپارچهسازی فروش آنلاین با فعالیتهای دیگر
مدیریت احساسات در فروش آنلاین
- چهار سطح مهارت در فروش آنلاین
- نقش احساسات در فروش آنلاین
- تاثیر آرامش و اعتماد به نفس در فروش آنلاین
- تاثیر آسیبپذیری در فروش آنلاین
استفاده از تماس تصویری در فروش آنلاین
- راههای حضور در بازار آنلاین
- تلفیق تماس تصویری با روشهای فروش آنلاین
- تمرینات ذهنی برای بهبود فروش
- هفت راه موثر برای افزایش فروش تصویری
- پنج شاخص مهم در فروش آنلاین
- نحوه ارائه مجازی در فروش آنلاین
- آمادگی برای تماس تصویری در فروش آنلاین
- اهمیت پیامهای تصویری در فروش آنلاین
تلفن
- نحوه پاسخ به تلفن در فروش آنلاین
- چگونگی جستجوی تلفن در فروش آنلاین
- چهار مرحله و چهارچوب در فروش آنلاین
- توسعه اثربخشی در فروش آنلاین
- راههای مقابله با اعتراضات در فروش آنلاین
- اهمیت ایمیل صوتی در فروش آنلاین
راههای بهبود فروش از طریق پیامک، ایمیل، دایرکت و چت
- روشهای تلفیق پیامک و فروش برای افزایش بازدهی فروش
- راههای جستجوی پیامک برای بهبود مدیریت فروش
- اصول اساسی ایمیل برای بهبود نوشتار ایمیل و جذب مخاطبین
- چهار گام اساسی در فرآیند فروش
- چهارچوب کاری برای بهبود فرآیند فروش
- استفاده از دایرکت برای بهبود مدیریت ارتباط با مشتریان
- استفاده از چت برای بهبود تعامل با مشتریان در فرآیند فروش
استفاده از شبکههای اجتماعی به عنوان اساس فروش و تبلیغات
- رسانه اجتماعی، اساس فروش
- پنج قانون اساسی در فرآیند فروش
- استفاده از برند شخصی برای اعتبار فروشندگان
روشهای فروش مجازی و افزایش بازدهی در فروش آنلاین
- ترفندهای ذهنی برای بهبود مهارتهای فروشندگی و افزایش بازدهی
- راههای بهبود فروش کامیونها به صورت حضوری و آنلاین
کتاب فروش مجازی مناسب چه کسانی است
- فروشندگانی که به دنبال افزایش میزان فروش هستند و قصد دارند از راههای مجازی برای فروش استفاده کنند.
- افرادی که به عنوان مدیر فروش فعالیت دارند و به دنبال یادگیری روشهای جدید برای بهبود فرآیند فروش از راه دور هستند.
- کارشناسان بازاریابی که به دنبال ارتقای دانش خود در زمینه بازاریابی از راه دور هستند.
- افرادی که در شرکتهای کوچک و استارتاپها کار میکنند و به دنبال یادگیری روشهای فروش از راه دور هستند.
دیدگاهتان را بنویسید