کتاب صوتی فروش مجازی
کتاب فروش مجازی (Virtual Selling)، اثری است که پس از دنیاگیری ویروس کرونا و محدود شدن تعاملات حضوری میان فروشندگان، و خریداران ارائه گردید.
نویسنده کتاب، جب بلانت، متخصص افزایش فروش است. او به بسیاری از سازمانها پیشرو جهان و کسب و کارهای بینالمللی، در زمینه فروش، تجربه مشتری، رهبری و مدیریت راهبردی مشاوره و آموزش داده است.
جب بلانت، در این اثر به بررسی انواع کانالهای مجازی میپردازد، و نشان میدهد که چگونه میتوان با ترکیب فروش مجازی در کنار فروش حضوری، رضایت مشتریان را افزایش داد، و میزان فروش را به حد عالی رساند.
کتاب فروش مجازی در ماه ژوئن سال ۲۰۲۰ توسط انتشارات ویلی (Wiley)، منتشر گردید، که با استقبال بینظیر علاقمندان به کسب در آمد از فضای مجازی روبرو شد.
موضوع کتاب فروش مجازی
کتاب فروش مجازی به ارائه راهحلهای در دوران سختی میپردازد، که دیگر امکان فروش حضوری برای فروشندگان نیست، و تنها گزینه جایگزین برای آن استفاده از فروش مجازی است.
اگرچه اصطلاح مجازی به روابط در فضای سایبر و اینترنت اشاره دارد، اما این واژه به معنای از راه دور نیز است.
در شرایط راه دور، دیگر نشانهها و واکنشهای خریداران وجود ندارد، و فروشندگان مجازی بدون استفاده از این نشانهها باید بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند.
مباحث کتاب فروش مجازی
جب بلانت در این اثر، ضمن معرفی کانالهای مجازی برای فروش، به ارائه راهکارهای برای افزایش میزان فروش نیز میپردازد.
به طور خلاصه مباحث مطرح شده در کتاب فروش مجازی عبارتند از :
- در شرایط محدود، چگونه میتوان از فروش مجازی استفاده نمود
- فروشندگان سنتی، چگونه میتوانند از مهارت فروش مجزای استفاده کنند.
- قوانین فروش مجازی نیز مشابه با قوانین فروش حضوری است.
- شرایط موجود، باعث سازگاری خریداران با فروش مجازی میشود.
- رمز موفقیت در فروش، اعتماد به نفس و کنترل است.
- پنج اصل فروش رابطه محور : تبدیل، ثبات، ارتباط، ارائه و تولید
- تماس تصویری یک جایگزین مناسب برای فروش حضوری است.
فصلهای کتاب فروش مجازی
مباحث بنیادی
- درست مثل این، همه چی تغییر کرد
- آیا فروش حضوری به پایان رسید
- ضرورت فروش مجازی
- تعریف فروش مجازی
- فروشنده ناهمزمان
- ترکیب کردن
انظباط احساسی
- چهار سطح هوش فروش
- احساسات مهم است
- آرامش و اعتماد به نفس
- آسیبپذیری عمیق
فروش تماس تصویری
- بهترین راه برای حضور در آنجا
- تلفیق تماس تصویری با فروش
- بازی مغز
- هفت شیوه افزایش فروش تصویری
- پنج شاخص مهم انسانی
- ارائه مجازی
- آمادگی برای تماس تصویری
- پیامهای تصویری
تلفن
- پاسخ به تلفن
- جستجوی تلفن
- پنج گام و چهارچوب
- توسعه اثربخشی
- گذر از اعتراضات
- ایمیل صوتی
پیامک، ایمیل، دایرک و چت
- تلفیق پیامک و فروش
- جستجوی پیامک
- اساس ایمیل
- چهار اصل اساسی
- چهار گام و چهاچوب
- دایرکت
- چت
شبکههای اجتماعی
- رسانه اجتماعی، اساس فروش
- پنج قانون فروش
- برند شخصی
فروش مجازی، فروش است
- ترفندهای ذهنی
- فروش کامیون
درباره نویسنده
جب بلانت (Jeb Blount)، یک متحصص شتاب فروش است که به کسب و کارها کمک میکند با بهینه سازی استعدادها و استفاده از آموزش برای پرورش فرهنگ فروش، عملکرد خود را به حداکثر برسانند.
او بیش از بیست و پنج سال تجربه همکاری با بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط و استارتآپها را دارد.
جب بلانت، از طرف مجله Top Sales، به عنوان یکی از پنجاه فرد تاثیرگذار در فروش، و از طرف مجله Forbes، به عنوان یکی از سی فرد تاثیرگذار در فروش معرفی شدهاست.
همچنین او، به واسطه کتاب مردم شما را میخرند، از طرف هافینگتون پست به عنوان بیست نویسنده برتر در حوزه فروش معرفی شدهاست.
کتاب فروش مجازی مناسب چه کسانی است
- افرادی که تصمیم دارند به عنوان فروشنده فعالیت کنند.
- فروشندگانی که به دنبال افزایش میزان فروش هستند.
- مدیرانی که میخواهند فروشنده استخدام کنند.
- افرادی که به عنوان مدیر فروش فعالیت دارند.
دیدگاهتان را بنویسید