کتاب صوتی فروش به روش خرید
کتاب فروش به روش خرید عنوان میکند که فروش موفق، تنها با سخنان قانع کننده برای مشتری انجام نمیشود، بلکه باید تجربه مثبت ایجاد نمود.
کتاب صوتی فروش عصبی
کتاب فروش عصبی بر اساس اصول روانشناسی و مباحث ثابت شده شیمی مغز به بیان راهبردها و روشهای تاثیرگذار بر خریداران میپردازد.
کتاب صوتی فروش شفاف
کتاب فروش شفاف از جمله آثار کاربردی در زمینه فروش است که به صورت متمرکز به بررسی راهکارهای برای افزایش میزان فروش میپردازد.
کتاب صوتی حقیقت فروش
کتاب حقیقت فروش به این موضوع میپردازد که برای فروش بیشتر باید به اصول فروش توجه داشت و با برنامهریزی گامبهگام اقدام نمود.
کتاب صوتی پرسش
کتاب پرسش بر اساس یک فرضیه ساده نوشته شدهاست: هرگز مجبور نیستید حدس بزنید مشتری چه میخواهد، بلکه فقط کافی است، بپرسید.
کتاب صوتی هفت راز فروش بیشتر
کتاب هفت راز فروش پرده از اصراری برمیدارد که به کمک آنها میتوان اعتماد مشتریان را جلب نمود، و میزان فروش را افزایش داد.
کتاب صوتی بازاریابی برجسته
کتاب بازاریابی برجسته نشان میدهد که کدام رویکردها موثر است، و بهترین راه غلبه بر رقبا ارائه محصولاتی است که قابلیت بازاریابی بیشتری دارند.
کتاب صوتی بازاریابی چریکی
کتاب بازاریابی چریکی نشان میدهد که چگونه کسب و کارهای کوچک میتوانند در دنیای پرتلاطم تجارت، به کسب سود برسند.
کتاب صوتی بازاریابی اجازهای
کتاب بازاریابی اجازهای از جمله کتابهای تاثیرگذار در بازاریابی است، که به بررسی و مقایسه بازاریابی در گذشته و حال میپردازد.
کتاب صوتی نسل چهارم بازاریابی
کتاب نسل چهارم بازاریابی از با ارزشترین منابع در بازاریابی دیجیتال است، که توسط پدر علم بازاریابی نوین، فیلیپ کاتلر، نوشته شدهاست.
کتاب صوتی مثل آمازون باشید
کتاب مثل آمازون باشید در قالب یک داستان که شامل گفتگوی دو نفر در طول مسیر سفر است، به بررسی کسب و کار آمازون میپردازد.
کتاب صوتی فروشگاه آمازون
کتاب آمازون به بررسی بزرگترین خردهفروشی آنلاین میپردازد، که توانستهاست بیش از پنجاه درصد فروش آنلاین دنیا را تصاحب کند.
کتاب صوتی بازاریابی محتوایی
کتاب بازاریابی محتوایی از آثار شناخته شده بازاریابی دیجیتال است، و به این موضوع میپردازد که با تولید محتوا مشتریان وفادار ایجاد نمود.
کتاب صوتی فروش مجازی
کتاب فروش مجازی اثری است که پس از دنیاگیری ویروس کرونا و محدود شدن تعاملات حضوری میان فروشندگان، و خریداران ارائه گردید.
کتاب صوتی بازاریابی یعنی این
کتاب بازاریابی یعنی این اثری جامع در زمینه بازاریابی است که نشان میدهد چگونه میتوان در عصر اینترنت، اقدام به بازاریابی نمود.
کتاب صوتی بازی جسورانه
کتاب بازی جسورانه از جمله آثار موجود در زمینه موفقیت کسب و کار است، که به بررسی دلایل شکست کسب و کارها پرداخته است.
کسب و کار بین المللی آنلاین چیست
شما با ایجاد کسب و کار آنلاین وارد رقابت جهانی میشوید. بنابراین، چارهای ندارید جزء آنکه مانند یک کسب و کار بین المللی وارد فضای نبرد شوید.
تیم مجازی چیست | مزایای تیم سازی مجازی
تیم مجازی تعدادی از افراد هستند که در مکانهای مختلف جغرافیایی حضور دارند، و به صورت گروهی فعالیت میکنند.
مقیاس پذیری در کسب و کار چیست
مقیاس پذیری در کسب و کار به معنای برخورداری از منابع کافی جهت توسعه کسب و کار در مقیاس بزرگتر و رشد اقتصادی است.
زنجیره ارزش کسب و کار چیست
زنجیره ارزش ابزاری کلاسیک برای تحلیل کسب و کار است، که نخستین بار توسط مایکل پورتر در کتاب مزیت رقابتی مطرح گردید.
برند سازی در کسب و کار اینترنتی چیست
برند سازی با هدف ایجاد هویت و تمایز در محصولات مشابه انجام میشود. این فرایند برای هر کسب و کار به صورت متفاوتی اجرای است.
قوانین کسب و کار اینترنتی چیست
قوانین کسب و کار اینترنتی به مقررات و دستورالعملهای لازم در این فضا اشاره دارند که توسط مراجع ذیصلاح وضع شدهاند.
امنیت کسب و کار الکترونیکی چیست
امنیت کسب و کار اینترنتی شرط لازم برای تدام آن است. شما باید اطمینان داشته باشید که کسب و کارتان همیشه در دسترس است.
استراتژی محتوا چیست | روش تدوین استراتژی
استراتژی محتوا به معنای برنامهریزی برای تولید محتوا و عرضه آن است. این استراتژی شامل جنبههای مرتبط با چرخه عمر محتواست.
- 1
- 2