جستجو برای:
  • دوره‌های کارآفرینی
    • دوره کسب‌وکار آنلاین
    • دوره بازاریابی آنلاین
  • مطالب کارآفرینی
    • کارآفرینی‌ آنلاین
  • کتاب‌های کارآفرینی
    • کتاب صوتی کسب‌و‌کار
    • کتاب صوتی بازاریابی
  • حساب کاربری
 
کارآفرین سایبر
  • دوره‌های کارآفرینی
    • دوره کسب‌وکار آنلاین
    • دوره بازاریابی آنلاین
  • مطالب کارآفرینی
    • کارآفرینی‌ آنلاین
  • کتاب‌های کارآفرینی
    • کتاب صوتی کسب‌و‌کار
    • کتاب صوتی بازاریابی
  • حساب کاربری
0
ورود / ثبت نام

مطالب کارآفرینی

کارآفرین سایبرمقالات کارآفرینی اینترنتیکتاب صوتیکتاب بازاریابیکتاب صوتی بازاریابی چریکی

کتاب صوتی بازاریابی چریکی

کتاب صوتی بازاریابی چریکی
https://download.cyberpreneur.ir/Audio-Books/Guerilla-Marketing_(Cyberpreneur.ir).mp3

کتاب بازاریابی چریکی یا بازاریابی پارتیزانی (Guerilla Marketing)، نشان می‌دهد که چگونه کسب و کارهای کوچک می‌توانند در دنیای پرتلاطم تجارت امروز، به کسب سود و رشد کسب و کار بپردازند.

نویسنده کتاب، جی ُکنراد لوینسون، که به عنوان استاد مسلم بازاریابی چریکی شناخته می‌شود، به زبان ساده راهبردهای بازاریابی و راهکارهای ارزان را در این کتاب بیان نموده‌است.

کتاب بازاریابی پارتیزانی در سال ۱۹۸۳ توسط انتشارات هاوتون میفلین (Houghton Mifflin)، منتشر شد و پس از انتشار تحول عظیمی در راهبردهای بازاریابی بوجود آورد. از آنجاییکه استقبال فراوانی از این کتاب شده‌است، تا کنون چندین بار مورد تجدید چاپ قرار گرفته‌است.

موضوع کتاب بازاریابی چریکی

کتاب بازاریابی چریکی رویکرد متفاوتی در بازاریابی را مطرح می‌نماید که نیاز به بودجه کلان ندارد. این رویکرد بر روی ذهن ناخودآگاه مخاطب تمرکز می‌کند و با تکرار نام کسب و کار و برند، آن را به مخاطب می‌شناساند.

در رویکرد سنتی، کسب و کارها با یافتن مشتریان جدید رشد می‌کنند. اما در رویکرد چریکی، با ارائه پیشنهاد جدید به مشتریان فعلی یا درخواست از آنها برای معرفی به دیگران، کسب و کار رشد می‌کند.

رویکرد چریکی عنوان می‌کند، اگر برنامه بازاریابی باعث ایجاد تبلیغات دهان‌به‌دهان مثبت شود،‌ دیگر کسب و کار نیازی به ارسال پیام تبلیغاتی ندارد.

با این رویکرد، کسب و کارهای کوچک، سریع‌تر و ارزان‌تر می‌توانند به تحولات بازار واکنش نشان دهند و رشد کنند.

بازاریاب چریک، همیشه به دنبال شرکای بازاریابی است، چرا که می‌داند موفقیت آینده کسب و کار، به ارتباط با مشتریان بستگی دارد. بنابراین مخاطبان خاص را هدف قرار می‌دهد و با آنها ارتباط برقرار می‌نماید.

مباحث کتاب بازاریابی چریکی

کتاب بازاریابی پارتیزانی بیان می‌کند که جایگاه‌یابی برای پیدا کردن بهترین بازار اختصاصی برای ارائه محصول، مهمترین جنبه بازاریابی است.

جی کنراد لوینسون در این اثر با بیان روش‌های راهبردی به مخاطب خود می‌آموزد که :

  • بازاریابی چریکی یک گفتگوی دوطرفه است.
  • اصول رابطه محور بازاریابی در فضای آنلاین کاربرد دارد.
  • بازاریابی با رسانه‌های انسانی، بازاریابی اولیه را تقویت می‌کند.
  • رسانه‌های خرد، راهبردی با رقبای کمتر است.

فصل‌های کتاب بازاریابی چریکی

  • بخش یک

    1. بازاریابی چریکی چیست
    2. نیازهای یک بازاریاب چریک
    3. شانزده راز یادبود
    4. تدوین برنامه بازاریابی
    5. توسعه خلاقیت بازاریابی
    6. خطرناک‌ترین روش‌های بازاریابی
    7. اسرار صرفه‌جویی در بازاریابی
    8. نقطه شروع کمپ بازاریابی
  • بخش دو

    1. حقایق در مورد بازاریابی رسانه‌ای
  • بخش سه

    1. بازاریابی مکس مدیا
  • بخش چهار

    1. رسانه‌الکترونیک در بازاریابی
    2. رسانه‌اطلاعاتی در بازاریابی
    3. رسانه‌انسانی در بازاریابی
    4. بازاریابی غیررسانه‌ای
  • بخش پنج

    1. ویژگی کسب و کار چریکی
    2. نگرش‌ کسب و کار چریکی
    3. روانشناسی بازاریابی چریکی

درباره نویسنده

جی ُکنراد لوینسون (Jay Conrad Levinson)، نویسنده و سخنران بین‌المللی در زمینه فروش است، که توانسته است در فهرست سی نفره فروشنده‌های اجتماعی مجله فوربس (Forbes)، جایگاه پنجم را کسب نمایید.

همچنین او به سبب نگارش کتاب بازاریابی پارتیزانی، که شیوه‌ای جدید در بازاریابی را به صورت علمی مطرح می‌نماید، مشهور است. کتابی که به عنوان یکی از بیست و پنج اثر برتر در زمینه کسب و کار شناخته می‌شود.

جی کنراد لوینسون، بیش از ده کتاب در سری بازاریابی چریکی نوشته‌است، و به عنوان مشاور با بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و کوچگ در سراسر جهان همکاری داشته‌است.

کتاب بازاریابی چریکی مناسب چه کسانی است

  • متخصصین بازاریابی و مدیران فروش کسب و کارها.
  • کارآفرینان کسب و کارهای نوپا و استارت‌آپ‌ها.
  • علاقمندان به اصول کلاسیک و پایه‌ بازاریابی.
  • افرادی که علاقمند به صرف هزینه کمتر و درآمد بیشتر هستند.
مهندس‌پوریا‌پرهیزکار
مهندس‌پوریا‌پرهیزکار

مشاور، و مدرس کارآفرینی اینترنتی
کارشناسی ارشد کارآفرینی از دانشگاه تهران

اشتراک گذاری:
برچسب ها: جی کنراد لوینسونکتاب های حوزه بازاریابی
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

کتاب صوتی فروش به روش خرید

کتاب صوتی فروش به روش خرید

کتاب صوتی فروش عصبی

کتاب صوتی فروش عصبی

کتاب صوتی فروش شفاف

کتاب صوتی فروش شفاف

کتاب صوتی حقیقت فروش

کتاب صوتی حقیقت فروش

کتاب پرسش

کتاب صوتی پرسش

کتاب هفت راز فروش

کتاب صوتی هفت راز فروش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
کارآفرین سایبر

به عنوان‌ مرجع‌ حرفه‌ای مشاوره و آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی با رویکرد به بازار ایران است، که فعالیت خود را از فروردین ۱۴۰۰ با هدف آموزش مهارت‌های سده جدید آغاز نموده است. این فروشگاه حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع قانونی می‌باشد.

فهرست راهنما
  • تماس با ما
  • شرایط استفاده
نشان‌ها و تاییدیه‌ها
اینمادساماندهی
اطلاع از فروش‌های ویژه

نقل مطالب به هر شیوه، تخلف محسوب شده و متخلفین مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند.
ورود ×
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ورود با کد یکبارمصرف
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:100)
آیا حساب کاربری ندارید؟
ثبت نام
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:100)
برگشت به ورود

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:100)
برگشت به ورود
  • (+98) ایران

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

یا

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:100)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت